Trening crossfit stał się bardzo popularną formą aktywności fizycznej na całym świecie. Łączy ze sobą trening metaboliczno-kondycyjny i siłowy, a dokładniej ćwiczenia gimnastyczne, interwałowe i podnoszenie ciężarów. Taki rodzaj treningu przynieść może zdumiewające efekty. Ważne jednak, aby przeprowadzane w ramach niego ćwiczenia były wykonywane systematycznie i w różnych kombinacjach. Do takich ćwiczeń wykorzystuje się odpowiednio dobrany sprzęt. Bumpery to najczęściej wykorzystywane rozwiązanie w przypadku ćwiczeń crossfitowych uwzględniających podnoszenie ciężaru.

 

Dlaczego warto wybrać obciążenia Bumper do swojego treningu?

Obciążenia typu Bumper to talerze pokryte grubą warstwą gumy. Dzięki tej właściwości skutecznie pochłaniają hałas i uderzenia, sprawiając, że sprzęt podczas upadku nie niszczy podłoża. Ich budowa i kształt sprawiają, że są bardzo proste w utrzymaniu i użytkowaniu. Trening z obciążeniem uczy prawidłowej techniki, dynamiki ruchu oraz pozwala wypracować odpowiednią mobilność w stawach. Dodatkowo buduje masę mięśniową, która podnosi metabolizm, pomagając w walce z niechcianą tkanką tłuszczową.

 

Przykładowe ćwiczenia z gumowym obciążeniem Bumper

Zarówno trening z obciążeniem na gryfie, jak i bez daje dużo możliwości. Obciążenie Bumper jest niezwykle funkcjonalnym i uniwersalnym sprzętem fitnessowym dla każdego. Panowie preferują wyciskanie sztangi, wzmacniając mięśnie rąk i klatki piersiowej poprzez wykonywane ruchy góra-dół. Świetną propozycją dla pań jest z kolei trening z użyciem samych talerzy. Istnieje mnóstwo ćwiczeń w tym wydaniu: martwy ciąg, przysiad z talerzem, skręty w siadzie czy obroty nad głową, które dzięki swej intensywności doskonale uwydatniają tkankę mięśniową.

Share →
PinExt